1.) Care este valoarea transportului? Exista posibilitatea ca transportul sa fie gratuit?

Momentan transportul nu este inclus in pretul achizitiei. Taxa de curierat este de minim 18,33RON, dar variaza in functie de locatia dvs. geografica si este calculata automat in momentul plasarii comenzii.

2.) Cu ce firma de curierat colaborati?

Firma de curierat cu care colaboram este DPD.

3.) Daca doresc sa returnez coletul, trebuie sa achit eu taxa de retur?

In cazul in care produsul este neconform cerintelor dvs. taxa de curier la retur va fi suportata de catre noi. Altfel, taxa de retur va fi achitata de catre client.

4.) Exista mai multe metode de plata?

Plata coletului se realizeaza prin Ramburs (la livrare) sau prin Transfer Bancar in contul precizat la informatii.

5.) Produsele pot fi ridicate de la sediul central?

Produsele comandate online NU pot fi ridicate personal de la sediu .

6.) Cum plasez comanda in cazul in care nu sunt lasat sa selectez metoda de plata?

Dorim sa va anuntam ca exista unele momente in care platforma e-commerce poate prezenta erori, asadar comenzile se pot trimite pe adresa de mail: [email protected], incluzand in text datele de livrare: Nume, Prenume, Produsele, Cantitatea fiecare produs, Numarul de telefon, Adresa de e-mail, Forma de plata (Ramburs sau Transfer Bancar).

7.) Se pot realiza comenzi la numarul de telefon afisat?

Comenzile se realizeaza STRICT ONLINE pe platforma de comenzi. Telefonic se poate realiza doar verificarea stocului anumitor produse. Numarul de telefon aferent este 0720.614.895.